dinsdag 18 juni 2013

schatten op de naaikamer

Er bestaan zo van die leuke vondsten waar je meteen heel blij van wordt. Echte schatten op zolder de naaikamer!!! Dan komt het kind in mij naar boven en word ik kinderlijk enthousiast. En omdat ik mijn enthousiasme graag deel, toon ik die vondsten met veel trots.

Dit leuke speldenkussen van Rice prijkt voortaan op mijn naaitafel/bureau. Hij bestaat ook in de vorm van een neushoorn. Dat was lang wikken en wegen voor ondergetekende, maar de struisvogel heeft het gehaald :-)

speldenkussen struisvogel
En deze schattige lamp van "Lapin & me" houdt me voortaan gezelschap tot in de late uurtjes:

Rabbit baby lamp blauw

Niet goed voor de portemonnee, maar oh zo goed voor mijn humeur :-)

4 opmerkingen:

  1. Van die lamp ben ik ook al superlang fan, maar het blijft bij dromen want toch wel heel prijzig vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd niet zo goedkoop, maar het was een cadeautje voor mezelf. Zo heel af en toe moet dat kunnen. En ik word er altijd vrolijk van, dus opzet geslaagd :-)

      Verwijderen
  2. Leuke hebbedingskes :-)

    BeantwoordenVerwijderen