woensdag 4 december 2013

Crea-Kabas-knutsels

Waarom het hier zo stil is, vraagt u zich wellicht af. Of nee, dat wist u al :-) Maar dat we daarom niet stil zitten, willen we toch graag even duidelijk maken. Die creatieve grijze hersencellen mochten zich eens goed uitleven de voorbije weken. Al was dat dan vooral met karton en andere materialen en iets minder met stof.

Maar het moet gezegd, we vonden het best wel leuk en de knutselmicrobe heeft me zwaar te pakken. Ik vrees dus al voor dat befaamde 'zwarte gat' na de 7de december (mocht u zich afvragen wat er dan wel gebeurt op die befaamde 7de december kijk dan even hier). Maar mijn naaimachine staat al een paar weken naar mij te lonken, dus ik heb nog wat schade in te halen :-)

Wat doet een mens dan zoal met karton? Awel, dit bijvoorbeeld:

 
 
Kleine rechtzetting: we deden wel iets met stof:
 

 
Onze Kabas-pop kreeg haar eigen kabas! Ons logo werd verkleind en heb ik dan met behulp van transferpapier op het tasje aangebracht. Heel simpel, maar zo leuk. Is ze niet schattig? Ze mag nu al 2 weken bij mij wonen en ik zal haar missen, maar zondag geef ik haar met plezier aan de gelukkige winnaar! Wil jij deze pop ook winnen, kijk dan snel hier.

Tot zaterdag op Kabas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten