dinsdag 12 november 2013

The making of... Kabas!

Neen, ik heb het niet over een nieuw naaiproject dit keer. Maar van een creatieve uitspatting (van formaat) is wel degelijk sprake :-) Op zaterdag 7/12 organiseer ik namelijk samen met 2 andere leuke, creatieve dames uit de Kempen een gezellige mini-markt: Kabas. En dan nog wel in het hartje van de Kempen: De Futur in Turnhout! Die dag hopen we er met 15 standhouders een leuke (kerst)shopping dag van te maken.

Maar de organisatie van zo'n beurs vraagt tijd (véél tijd). Dus staat de naaimachine hier heel even aan de kant en wordt er elke avond tot in de late uurtjes gebrainstormd en gewerkt aan de voorbereidingen. Zo kunnen we onze creativiteit eens op een andere manier uiten. Die grijze hersencellen van ons hebben al danig gekraakt. Er werd gelachen, gezucht en soms zelfs gevloekt. Soms waren we 'in flow', soms even 'in low', maar bovenal werden er nieuwe vriendschappen gesmeed en hadden we 1 doel voor ogen: Kabas tot een leuke dag maken voor zowel de mensen voor als achter de schermen! En stap voor stap komen we dichter bij ons doel. Er werden leuke en unieke standhouders gezocht én gevonden! En nu staan er nog een aantal (uitgebreide) knutselsessies op het programma (het resultaat ziet u binnenkort!)...

Ik hoop jullie in elk geval allemaal te mogen verwelkomen op zaterdag 7/12! Heel stiekem mag ik die dag ook mijn verjaardag vieren en wat er is nu leuker om dat samen met een hoop blije, enthousiaste mensen te mogen doen?!

Maar voor het zover is, werken we achter de schermen nog even verder... Wordt hier zeker nog vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten